Word supporter v.v. Doetinchem en win* onder andere je bijdrage terug!

Wil je v.v. Doetinchem financieel steunen? Dat kan en het is heel simpel om je aan te melden. Juist in deze tijd hebben we jullie steun hard nodig. Daarnaast kan je na 30 april 2021, je bijdrage terugwinnen of maak je zelfs kans op een cadeaubon van Intersport Bols t.w.v. โ‚ฌ50,-. De loting vindt plaats op 1 mei.

Wat kan ik doen?
Het enige wat je hoeft te doen is lid worden van ‘supporter v.v. Doetinchem’ voor slechts โ‚ฌ25,- p/j. Dat kan door onderstaand formulier in te vullen of door hier te klikken.

Wil je meer informatie? Vul onderstaand formulier in, of maak โ‚ฌ 25,- over op NL44 Rabo 0384306861 t.n.v. vv Doetinchem o.v.v. Supporter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met Ilse Elshof op: 06-43868293 en ilse@vvdoetinchem.nl

Waar wordt het geld voor gebruikt?
Het doel van de supportersclub is het stimuleren van activiteiten en verbetering van:
โ€ข Kantine
โ€ข Terras/accommodatie
โ€ข Jeugdvoetbal en -activiteiten

Ben je (al) lid en is de betaling van dit jaar gelukt? Dan maak je automatisch kans om 1 van de 3 prijzen te winnen.

Voor de keuze van de besteding van de binnengekomen gelden is er een klein werkgroepje opgericht bestaande uit:
Ilse โ€“ Kees โ€“ Jan Engelen (penningm.)

Als supporter komt je naam prominent op de borden in de kantine te staan. Daarnaast komt er ook een vermelding op de website en in de nieuwsbrief.

Bij akkoord van de (actie)voorwaarden geef je toestemming dat je naam op de website, in de kantine en in de nieuwsbrief komt te staan. En dat het geld automatisch wordt afgeschreven.

Wat kan ik winnen*?
1e prijs: Cadeaubon Intersport Bols โ‚ฌ50,-
2e prijs Cadeaubon Primera โ‚ฌ25
3e prijs: 1 jaar gratis je naam op het bord ‘supporter v.v. Doetinchem’

Meld je aan en wie weet ben jij de gelukkige winnaar.
*Download hier de (actie)voorwaarden.

Vr gr namens het โ€˜supporter teamโ€™
Ilses

Supporter worden