Vv Doetinchem ‘openclub’. Mag ik u interviewen?

Ik zal mij kort even voorstellen. Mijn naam is Tom Vredegoor, ik ben 20 jaar en ben in de afstudeerfase van de opleiding Sport, Gezondheid en Management (SGM). Mijn afstudeerstage loop ik bij vv Doetinchem.

Voor deze afstudeerstage doe ik onderzoek naar de verwachting van de overgang op een open club/ vitaal sportpark. Daarvoor onderzoek ik de invloed van de overgang naar een open club op de leefbaarheid van de wijken omliggend aan de club.

Hiervoor heb ik een verschillende personen nodig die veel in contact zijn met deze wijken. Ik zou graag van u willen vragen of ik een interview kan afnemen (het handigst online i.v.m. corona) voor dit onderzoek. Eventueel is bellen ook mogelijk. De vragenlijst heb ik bijgevoegd in deze e-mail. Hierin kunt u alvast zien welke vragen u kunt verwachten. De vragen zijn opgebouwd vanuit de kenmerken van een open club en de leefbaarheid.

Het zou geweldig zijn als u mij zou willen helpen bij dit onderzoek. Ik hoor graag van u.

Sportieve groet,

Tom Vredegoor, tel. 06 – 1589 3465 en e-mail tomvrdg@gmail.com

Download hier het interview script