Wil jij een handje meehelpen?

v.v. Doetinchem

v.v. Doetinchem heeft de beschikking over een grote groep bekwame en enthousiaste vrijwilligers. Dankzij hun inspanningen kunnen er activiteiten plaatsvinden, is de accommodatie bemand en kunnen teams trainen en wedstrijden spelen. Helaas loopt het aantal vrijwilligers terug en wordt het steeds moeilijker om vrijwilligers te vinden. Dit betekent dat voor noodzakelijke activiteiten die eerder werden uitgevoerd door vrijwilligers betaald moet gaan worden. Daarom is het voor een amateurvereniging ontzettend belangrijk dat mensen bereid zijn vrijwillig te helpen!

Wat je moet doen?

Nee, je moet niets doen! Wat kun je ons bieden? Je bepaalt zelf wat je gaat doen of wilt gaan leren, wanneer je dat gaat doen en hoeveel tijd je eraan gaat besteden! En we bekijken samen met jou of we je ergens vast of in overleg incidenteel in kunnen gaan passen. We willen natuurlijk wel zoveel mogelijk van je eventuele talenten gebruik maken.

Wat wij je bieden?

Een uitdaging! Een uitdaging om een stukje verantwoordelijkheid op te pakken als vrijwilliger bij deze ambitieuze voetbalvereniging. Er is voldoende ruimte om zelf inhoud te geven aan taken. Meestal zijn er wel wat spelregels waar we als vereniging rekening mee moeten houden. Maar je kunt er zelf heel veel van maken. Eigen ideeรซn, een stuk creativiteit en initiatieven zijn dan ook van harte welkom.

Ook jongeren?

Graag veel jongeren zelfs! Als je jong bent kun je bij ons ook nog veel ervaring opdoen. Ontdek je talenten en vaardigheden door eens wat op te pakken. Veel taken kunnen met een korte instructie al opgepakt worden. Vooral de huidige groep jongeren binnen onze vereniging gaat straks bepalen hoe v.v. Doetinchem er de komende periode uit gaat zien en of onze club haar goede naam als organisatie waar kan blijven maken.

Wat krijg je ervoor terug?

Echt vrijwilligerswerk is liefdewerk oud papier! Dat doe je voor je club of die van je kind of kleinkind. Vaak hebben anderen al jaren voor jou, voor je kind of kleinkind veel werk verzet en vind je het gewoon leuk om eens iets terug te doen. Je doet het voor niets. Net zoals bestuursleden en commissieleden bij v.v. Doetinchem, die geen van allen een vergoeding krijgen voor het vele werk dat ze verzetten. Je krijgt heel veel leuke contacten en - als je dat wilt - veel verantwoordelijkheid.

Velden met een * zijn verplicht.