Update sponsorcommissie

Ondanks de roerige tijd op dit moment zijn wij er als sponsorcommissie  toch in geslaagd om weer wat bordsponsoren aan ons te binden.  In totaal is ons sportcomplex zes reclameborden rijker, vijf langs het hoofdveld en één bij de ingang.

Langs het veld gaat het om twee borden van Five Star Verrassingsreizen, een bord van Cafetaria Rozengaarde, een bord van electronicawinkel Obbink Superstore en een bord van AH Zonneberg. Van deze Doetinchemse supermarkt is daarnaast ook een  reclamebord bij de ingang geplaatst, ter hoogte van het kassahok.

Hieronder een paar foto´s. Met op de eerste foto de ondertekening van het bordsponsorcontract door (links) supermarktondernemer Guido Zonnenberg  en (rechts) Jan ter Haar van de sponsorcommissie. Op de tweede foto poseren beiden trots bij het AH sponsorbord dat bij de ingang van ons sportcomplex is geplaatst.  En op foto drie de ondertekening van het bordsponsorcontract met Cafetaria Rozengaarde door snackbarexploitant Rachel Vierwind (links).

Door een actie van het eerste elftal heeft de club er ook een flink aantal balsponsoren bij gekregen. Die balsponsoren worden genoemd op de facebook pagina van Doetinchem1.

De club is blij met de nieuwe sponsoren en heet ze van harte welkom op ons sportpark.