Strippenkaart Multisport Bezelhorst

Sportief wandelen
Sportief wandelen is een oefenvorm waarbij mensen met een slechte conditie worden getraind om een stuk te kunnen wandelen. De intensiteit en de duur worden geleidelijk opgebouwd. Er wordt voornamelijk gewandeld op de accommodatie bij ARGO Atletiek. Het doel is om na 8 weken een afstand van 5 kilometer aaneen te kunnen wandelen (in het eigen tempo).We trainen in groepsverband waardoor de gezelligheid een belangrijk aspect is en onder begeleiding van een erkende looptrainer. Na de tijd is er gelegenheid om gezellig na te kletsen onder het genot van een kopje koffie of thee.
Locatie: ARGO Atletiek; tijdstip: donderdag van 10:45 – 12:00.

Tennis
Bij de tennisvereniging Tennispark De Sprong wordt tennisles gegeven aan beginnende senioren of aan degenen die het tennissen (wellicht na vele jaren) weer op willen pakken. U krijgt in eerste instantie een aantal lessen in groepsverband en kunt vervolgens meedoen aan de gezellige toss activiteiten. Hierbij levert iedereen zijn/haar racket in en er wordt willekeurig koppels gevormd. Het is naast sportief vooral ook heel gezellig.
Locatie: Tennispark De Sprong; tijdstip: woensdag van 11.00-12.00 uur.

Walking Football
Bij vv Doetinchem kan men meedoen aan Walking Football. Hierbij spelen zestallen op een kwart speelveld met en tegen andere voetballers. Er mag, geheel zoals de naam doet vermoeden, niet gerend worden, de bal niet boven heuphoogte komen en het maken van slidings is niet toegestaan. Deze regels zijn er om blessures te voorkomen. Niet alleen het voetballen staat centraal, maar juist het samenzijn en het onderhouden van sociale contacten, bijvoorbeeld na afloop in de kantine.
Locatie: vv Doetinchem; tijdstip: woensdag van 13.15 -14.45 uur.

Strippenkaart
U kunt de strippenkaart bij alle drie de sporten gebruiken. U koopt eenmaal een strippenkaart voor€40,- De eerste kaart geldt voor 12 lessen. De volgende voor 10x. Daarmee krijgt u derhalve de eerste kaart 2 sportlessen cadeau. U kunt aldus met een kaart aan alle drie de sporten deelnemen.

Samenwerking vv Doetinchem, ARGO Atletiek, Tennispark de Sprong, Sportservice Doetinchem, Kruiswerk Achterhoek. Vitaal Aktief en Stichting Vitaal op Weg. Met steun van ZonMw en NOC*NSF.

Ook via het meedoen Arrangement.