Nieuwe kantinebeheerder(s)

EVEN VOORSTELLEN: Wij zijn Stephan Rooks (59) en Jacqueline Scheidt (56). We zijn de nieuwe kantinebeheerders bij v.v. Doetinchem.

Velen zullen ons nog niet kennen. Daarom stellen wij ons via deze weg graag aan jullie voor.
Sinds ruim 4 jaar wonen wij samen in Doetinchem. Nadat voor ons beiden een relatie van meer dan 30 jaar ten einde kwam, zijn wij elkaar tegengekomen en hebben Doetinchem als woonplaats gekozen. We hebben beiden altijd veel vrijwilligerswerk gedaan, en waren op zoek om binnen onze nieuwe woonplaats ook iets te gaan doen.
Stephan is ook nog voorzitter van de Nederlandse Touwtrek Bond, en werkt in een commerciรซle functie in de agrarische sector. Jacqueline is voorzitter van De Zonnebloem Doetinchem centrum/oost. Samen hebben we zes kinderen. Via via kwamen we in contact met de v.v. Doetinchem, en zijn we afgelopen augustus het team in de kantine gaan versterken. Na een fijne inwerkperiode door kantinebeheerster Ilse Elshof hadden wij zin om twee dagdelen in de week iets voor de kantine te doen. Vlak daarna moest de kantine vanwege corona dicht. Helaas heeft Ilse inmiddels besloten om te stoppen, en is ons gevraagd of wij het willen overnemen. Dit doen we graag.

Wensen
Het plan is om al voordat de kantine weer open mag, met alle medewerkers van de kantine kennis te maken en te horen hoe zij het graag zouden zien. Maar we krijgen ook graag input van jullie als leden, over wat de wensen zijn en wat beter of anders kan. Mogelijk is er behoefte om ook andere dingen te organiseren, zoals een kaart- of darttoernooi, een feestavond, of waar maar behoefte aan is.
Om te zorgen dat de kantine weer een goede bezetting heeft en altijd open kan, zijn er meer vrijwilligers nodig die een bardienst willen draaien. We zijn heel blij dat een aantal vaste medewerkers blijft! We willen zelf ook twee dagdelen doen. Maar dan is het rooster nog lang niet gevuld. Mocht je zin hebben om het team te komen versterken, neem dan contact met een van ons op! Het is mogelijk om hier een kleine vergoeding voor te krijgen. Wellicht is het een idee om met een team รฉรฉn dagdeel in de week te nemen, en dan met alle spelers te rouleren, dan ben je maar een paar keer in een seizoen aan de beurtโ€ฆโ€ฆ.

Goed draaiende
Zoals iedereen weet is vanwege alle maatregelen rondom de Corona de kantine al maanden gesloten. We hebben er zin in om zodra het weer mag, de kantine weer goed draaiend te krijgen. Dat het plek wordt waar iedereen graag komt, en waar dingen georganiseerd worden waar de leden behoefte aan hebben. Wij kijken ernaar uit jullie te ontmoeten!
Heb je tips of wil je anderszins reageren, bel of mail ons:
Stephan 06-28794433 stephanrooks@outlook.com
Jacqueline 06-14618625 jacquelinescheidt@gmail.com

Het bestuur maakt graag van de gelegenheid gebruik om ook langs deze weg de gestopte kantinebeheerster Ilse Elshof te bedanken voor haar inzet en wenst het nieuwe beheerders’echtpaar’ veel succes.