Hetty van Zomeren overleden

Hetty van Zomeren-Schepers, bijna 17 jaar lid van onze vereniging, is donderdag 11 juli op 61-jarige leeftijd overleden. Zij heeft jarenlang kantinediensten gedraaid en was destijds ook een trouwe bezoekster van de vrouwentrimclub-bijeenkomsten. VV Doetinchem verliest met haar een zeer betrokken lid en supporter.

Hetty, de vrouw van de in onze club alom bekende Johnny, overleed aan de gevolgen van kanker. Op woensdag 17 juli is er in uitvaartcentrum Monuta aan de Loolaan van 19.00 tot 19.30 uur gelegenheid om afscheid van haar te nemen en de familie (dochter Debby en Ilja en de kleinkinderen Zoรซ en Maud, zoon Roy en Angelique en de kleinkinderen Lianne en Elisa) te condoleren.

De uitvaartviering wordt gehouden op donderdag 18 juli, om 11.00 uur in de parochiekerk Onze Lieve Vrouwe ten Hemelopneming aan de Prins Hendrikstraat. Aansluitend volgt de begrafenis op begraafplaats Slangenburg.