Hennie Migchelbrink (69) overleden

Tientallen jaren stond ze haar man Jan terzijde bij de bardiensten in de kantine. Eerst op De Kruisberg en later in de kantine van ons sportcomplex op De Bezelhorst. En honderden pupillen heeft ze in de loop der jaren vermaakt als Zwarte Piet of paashaas. Hennie Migchelbrink-Peters. Op 69-jarige leeftijd is ze maandag 15 maart, na een kortstondig ziekbed, overleden aan de gevolgen van longkanker.

Hennie was ook – vanaf het begin – meer dan een kwart eeuw lid van de in 2005 ter ziele gegane dames-trimgroep. Op maandagavond probeerden de leden van die groep hun lijf en leden soepel te houden met allerlei binnen- en buitensportactiviteiten. Als Hennie al niet zelf meedeed, schoof ze in ieder geval nadien aan bij de ‘after-party’ in de kantine. Want vooral bij Hennie stond plezier en gezelligheid in het leven voorop. Wijntjes en biertjes, ze heeft er in de kantine ontelbare ingeschonken en getapt. En ze lustte ze zelf ook graag. Een gezelligheidsmens ten top, die tot aan haar dood in totaal 38 jaar lid was van onze vereniging.

Vanwege haar decennialange inzet als vrijwilliger werd ze twee jaar geleden, samen met een aantal andere oudgedienden, nog benoemd als ‘master vrijwilliger’.

Hennie laat naast echtgenoot Jan ook zoon Marcel, schoondochter Liesbeth, drie kleinkinderen en een achterkleinkind na. Ook haar trouwe, onafscheidelijke hond Condor zal er aan moeten wennen dat zij er niet meer is.

Maandag 22 maart wordt Hennie in besloten kring gecremeerd.