Frank Konings ‘vrijwilliger van het jaar’

Frank Konings is door het bestuur benoemd tot ‘Vrijwilliger van het Jaar’. Dat is bekendgemaakt tijdens de algemene ledenvergadering. Frank (52 jaar oud) werd door voorzitter Ger Melissen omschreven als “een stille kracht, die ontzettend veel voor onze club heeft gedaan. ร‰n nog steeds doet.”

Frank Konings, die inmiddels 41 jaar lid is van v.v. Doetinchem, is jarenlang bestuurslid geweest. En hij verzorgt nu nog de ledenadministratie en de contributie-inning. Maar ook als hij gevraagd wordt voor een kantinedienst of als er problemen zijn op elektrotechnisch- of computergebied,ย  biedt hij volop

Naast de trofee, behorend bij de onderscheiding ‘Vrijwilliger van het Jaar’, kreeg Frank Konings uit handen van voorzitter Ger Melissen ook een bos bloemen overhandigd.

de helpende hand. “Als er een beroep op hem wordt gedaan, dan springt hij in”, zei de voorzitter. “Hij denkt altijd mee en hij heeft altijd ergens een mening over.”

Frank nam de trofee over van Herman Beerling, die vorig jaar de titel ‘Vrijwilliger van het Jaar’ kreeg toebedeeld.