Contributies 6% omhoog

Tijdens de algemene ledenvergadering in december is met algehele steun van de aanwezige leden besloten om de contributiebedragen per 1 januari 2020 met 6% te verhogen. Het extra geld is nodig voor onderhoud aan de gebouwen, om de geldontwaarding bij te benen en een begin te maken met het aflossen van de huurschuld bij de gemeente.

Inmiddels zijn de eerste contributiebedragen van 2020 (maand- of kwartaalbetaling) al automatisch bij de leden afgeboekt. En degenen die hun contributiebetaling via het meedoenarrangement van de gemeente laten lopen, zullen dit jaar meer punten kwijt zijn dan het afgelopen jaar.

Onder het tabblad ‘Aanmelden’ op deze clubwebsite ziet u bij ‘Lid worden’ en het onderdeel ‘Kosten’ wat de actuele contributies zijn.