Wim Holders, oud-speler eerste elftal, overleden

Wim Holders is dinsdag 8 mei als gevolg van een noodlottig verkeersongeval nabij Zutphen op 76-jarige leeftijd overleden. Hij was jarenlang voetballer in het eerste elftal van vvDoetinchem.

Wim Holders speelde al in de jeugd bij v.v. Doetinchem. Hij was zo talentvol dat hij als seniorspeler vanuit het eerste elftal de overstap maakte naar De Graafschap. Later kwam hij terug naar v.v. Doetinchem en voetbalde toen nog een aantal jaren in het eerste.

Nadat hij in latere jaren zijn lidmaatschap had opgezegd, werd hij in 1992 opnieuw lid van onze club en ging hij bij de veteranen voetballen. Alhoewel Wim de laatste jaren de wekelijkse training van de veteranen aan zich liet voorbijgaan, bleef hij wel tot aan zijn dood lid van onze vereniging.

Het bestuur wenst de familie Holders veel sterkte toe in deze droevige dagen.