Wil je bij v.v. Doetinchem komen voetballen? Hartstikke leuk! De eerste vier proeflessen zijn altijd gratis. Meld je nu aan voor een proefles.

Wil je lid worden van de vereniging? Aanmelden doe je via ons aanmeldformulier.

Maak kennis met je team

Ben je nieuwsgierig naar voetbal en zou je het wel eens willen proberen? Meld je dan nu vrijblijvend aan voor een gratis proefles. Je mag 4x gratis meetrainen om te kijken of de sport, de vereniging en het team bij je passen.

Daarnaast is er nu een tijdelijke actie. Meld je voor 1 november 2023 aan en maak kans op twee kaarten voor De Graafschap. Dit geldt voor proeflessen bij alle teams.

Speciaal voor jeugdleden tm 18 jaar is er daarnaast nog een speciale actie. Schrijf je nu in als lid en betaal geen contributie tot 31-12-2023.

Word lid door het Meedoenarrangement

Kun jij of je ouders de contributie moeilijk betalen, dan zijn er misschien mogelijkheden via het Meedoenarrangement van de gemeente. Gebrek aan geld mag geen reden zijn om niet mee te doen. Je hoeft niet aan de kant te blijven staan.  Als je het aanmeldformulier hebt ingevuld en verstuurd, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om mogelijkheden te bespreken. Voor kinderen zijn er ook voetbalschoenen te leen in verschillende maten. Iedereen kan meedoen.

Het Meedoenarrangement heeft een gevarieerd aanbod aan activiteiten zodat je mee kunt doen aan de samenleving. Via de toegekende punten kan je een keuze maken uit verschillende activiteiten. waaronder voetballen bij onze club.

Velden met een * zijn verplicht.

Kosten

De bedragen zijn inclusief de aanschafkosten van de wedstrijdkleding – shirt, korte broek en lange kousen – en ook het wekelijks wassen daarvan op kosten van de club.

Aanmelden

Elke donderdagavond is er in het clubhuis op sportpark De Bezelhorst, vanaf 19.30 uur, in de meeste gevallen een bestuurs- of een commissielid aanwezig. Zij kunnen je verder helpen en zo nodig van nadere informatie voorzien.