Samenwerking met Engelaar Fysiotherapie

Voetbalvereniging Doetinchem is een samenwerking aangegaan met Engelaar Fysiotherapie. Dit heeft diverse voordelen voor de leden en het vrijwilligerskader van onze club (trainers, leiders etc.).

Voor alle leden van VV Doetinchem heeft fysiotherapie Engelaar een gratis sportspreekuur op de maandag van 15.30-16.30 uur (op het adres Doetinchemseweg 17, in de voormalige rooms-katholieke school van Wijnbergen) en van 20.00-21.00 uur (in sportcentrum Basic-Fit, boven de Mediamarkt in het centrum van de stad).

VV Doetinchem werkt samen met Fysiotherapie Engelaar aan de gezondheid van haar spelers. Enerzijds wordt er gekeken wat we kunnen doen om blessures te voorkomen, anderzijds is het ons doel om spelers met de juiste zorg, zo snel mogelijk maar verantwoord, weer fit te krijgen. Hiervoor zijn er korte lijnen tussen de fysiotherapeuten, sportverzorgers en trainers.

Kosten? Leden van VV Doetinchem kunnen gratis deelnemen aan het sportspreekuur. Voor behandeling heeft fysiotherapie Engelaar contracten met alle zorgverzekeraars. Jeugdspelers zijn goed verzekerd vanuit de basisverzekering, en senioren zijn verzekerd wanneer zij fysiotherapie in het aanvullende pakket hebben zitten. Het eigen risico is niet van toepassing op de fysiotherapie.

Aanmelding kan telefonisch of via WhatsApp. De fysiotherapeut stelt een diagnose en geeft advies.
Ook kan er een echo gemaakt worden om de blessure beter in kaart te brengen. Wanneer nodig word er direct een behandelplan gemaakt.

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? Bel 0314 – 72 59 94 of WhatsApp naar 06 – 22 38 66 12.